Gå til hovedindhold

Derfor virker suppekuren

Gode tip til suppekuren
Har du snart prøvet alverdens smarte slankekure uden det ønskede resultat? Så har du ikke prøvet denne opskrift. På bare fem dage vil du tabe 4 kilo, hvis du holder dig til Turbo-suppekuren, der både mætter og er nem at lave.

Har du snart prøvet alverdens smarte slankekure uden det ønskede resultat? Så har du ikke prøvet denne opskrift. På bare fem dage vil du tabe 4 kilo, hvis du holder dig til Turbo-suppekuren, der både mætter og er nem at lave. 

Mange kender måske Kålsuppe-kuren, hvor man på syv dage kan smide fem kilo. Men med den nye Turbo-suppekur går det endnu stærkere med at smide de overflødige kilo på rekordtid. På bare fem dage vil du lynhurtigt have tabt fire kilo, og er det ikke nok, kan du efter to dages pause begynde forfra.

Prøv også: Suppe med fisk og grønt

LÆS OGSÅ: Test af maskiner til grøntsagsspaghetti

Tab dig på under en uge- Køb guiden her til KUN 19 kr. >>

Suppekuren er enkel

Du behøver hverken specielle ingredienser eller stå i timevis hver dag i køkkenet for at lave lækker slankemad. Du laver blot en stor portion Turbo-suppe, som du skal spise hver eneste dag. Det kan lyde kedeligt, men hold ud – for det er kun i fem dage, og guleroden er, at du bliver de overflødige kilo kvit.

Madplan til suppekuren

Opskrift til suppekuren

Hemmeligheden bag suppekuren

Den gemmer sig i den lækre fyldige suppe, hvor ingredienser som chili, selleri og bønner er med til at sætte turbo på vægttabet.

HVIDE BØNNER

De hvide bønner har et højt indhold af kostfibre og er en god kilde til protein. De vil derfor hurtigt give dig en mæthedsfornemmelse og medvirke til, at du spiser mindre.

GULERØDDER

Gulerødder er rige på kostfibre, der fremmer fordøjelsen, regulerer blodsukkeret. De indeholder også gode vitaminer, blandt andet A-vitamin, der hjælper med at forbrænde fedt.

CHILI

Den stærke grønsag øger også mæthedsfornemmelsen. Samtidig sætter stoffet capsaicin i chilien dit stofskifte i vejret, så du får en højere forbrænding.

BLADSELLERI

Bladselleri indeholder meget få kalorier, men masser af næring. Den har også en god effekt på forstoppelse og hård mave.

PARMESAN

Osten indeholder protein, der mætter, samt kalcium der er godt for dine knogler. Samtidig er parmesan god til lige at ”løfte” suppen med et lille pift.

KØD

Kyllinge- og kalkunkød er magert. En kyllingebrystfilet indeholder f.eks, kun 3 gram fedt pr. 100 gram. Magert kød har også et højere proteinindhold. Det mætter derfor mere, og samtidig øger det stofskiftet. 

Tab dig på under en uge- Køb guiden her til KUN 19 kr. >>

Læs mere om