Gå til hovedindhold

10 minutters mini-træningsprogram

Her får du et nemt træningsprogram, som du kan lave både hjemme og på farten. Det tager kun 10 minutter, men det får pulsen op og du får aktiveret de store muskelgrupper.

10 minutters mini-træningsprogram

Her får du et nemt træningsprogram, som du kan lave både hjemme og på farten. Det tager kun 10 minutter, men det får pulsen op og du får aktiveret de store muskelgrupper.

To minutters opvarmning:

Sving med armene, stræk musklerne, bøj benene, løb på stedet. 

Et minut:

Løb eller gå på stedet. Sving armene aktivt 

Et minut:

Boks med armene frem i luften, som om du bokser på en boksepude. Lav hurtige, kraftfulde slag frem foran dig.

Skal du have nyt træningstøj? Find et stort udvalg af lækkert træningstøj til gode priser HER >>

Et minut:

Stå med hænderne på en forhøjning, for eksempel din sofa, en stol eller dit sofabord. Sæt fødderne på gulvet, så kroppen er strakt helt ud fra hoved til fødder. Træk så det ene ben så langt
op til siden imod din hånd, som du kan. Sæt benet tilbage til udgangsstilling. (Se billedet) Gentag med det andet ben. 

Et minut:

Hold pause og gentag så hele programmet på nær opvarmningen. 

Et minut:

Brug det sidste minut til at få vejret og stræk gerne ud efter træningen.

Artiklen indeholder affiliate links.