Gå til hovedindhold

Morgenplatte

(1 portion)

¼ rugbrød (25 g) m. rucolasalat, 25 g hytteost, 1 radise
¼ rugbrød (25 g) m. rucolasalat, 25 g tomat, ¼ æg, 1 stk. ansjos og purløg.
1½ dl A38 0,5% m. 2 spsk. Havrefras og 50 g friske bær, f.eks. blåbær og hindbær
6 cm agurk skåret ud i stave


Sådan gør du
Pynt ¼ rugbrød med rucolasalat, hytteost og radisetern og ¼ rugbrød med rucolasalat, 1 skive tomat, 1 skive æg, ansjos og friskklippet purløg. Hæld A38 op i en lille skål, drys med Havrefras og pynt med de skyllede bær. Vask agurken og skær den i tynde stave. Anret det hele pænt på en stor tallerken og server.

FAMILIE JOURNALS SLANKEKLUB

Med Familie Journals Slankeklub kan du tabe op til 1 kilo om ugen. 
    Du bliver vejledt af din personlige diætist, og du får mulighed for at få vejledning i motion af din egen personlige træner. 
    Meld dig ind i Familie Journals Slankeklub her.

Pr. portion
248 kcal/1038 kJ

Fedt 4 g
Kulhydrater 35 g
Protein 14 g
Kostfibre 6 g

Slankeopskrift: Familie Journals Slankeklub



Prøv flere slankeretter fra Familie Journals Slankeklub
Kalkunsnitsel med gulerødder og sukkerærter i limesmør
Sommermüsli
Smøreost med hvidløg


Læs mere om