Gå til hovedindhold

Ny slankekur: 3-2-1 Go!

Kuren er baseret på, at du 6 dage om ugen spiser måltider, der giver en god forbrænding. Disse 6 dage er inddelt i 3 grupper. Den 7. dag er fridag. Der spiser du, hvad du vil.

3-2-1 GO! Kuren er baseret på, at du 6 dage om ugen spiser måltider, der giver en god forbrænding. Disse 6 dage er inddelt i 3 grupper. Den 7. dag er fridag. Der spiser du, hvad du vil.

I denne uges Ude og Hjemme får du et tillæg med guide, opskrifter og en madplan til kuren. Du kan også læse om Benedikte, som tabte sig 10 kilo på 8 uger ved at følge kuren.

Læs mere om 3-2-1 Go nedenfor...

3-2-1 Go!

Tab dig med det helt nye 3-2-1 GO!-program, hvor du også holder en ugentlig fridag.

Altid at være på kur og spise det samme dag ud og dag ind kan være ret så kedeligt. Så her er kuren, der er både sjov, varieret og virksom.

Jo højere forbrænding, du har, jo større er chancen for, at du undgår overvægt. God forbrænding styrker dit immunsystem, din hormonbalance og giver energi. 3-2-1 GO! sigter mod, at du bliver mæt, får variation i kosten og afprøver nye retter og metoder til vægttab, der er sunde og lette at efterleve.

Har du prøvet suppekuren? Få fingrene i Slankeklubben.dk's guide og opskrifter til kuren her

Spis "naturlig" mad

En god forbrænding opnår du, når du spiser mange grønsager, frugter og væskeholdig mad. Jo mindre varmebehandlet mad, du spiser, jo bedre bliver din forbrænding. Kroppen kan nemmere arbejde med naturlig mad, end mad der er kogt, bagt eller stegt. Opvarmet mad kan indeholde op til 70 procent mindre næringsstoffer, herunder vitaminer, som er med til at ”fodre” din forbrænding. Når du mangler næringsstoffer i kosten, sætter din krop automatisk appetitten op i håb om at få flere næringsstoffer. Derved belaster du din krop med en masse mad, der slet ikke indeholder det, der får din forbrænding i vejret. Resultatet bliver, at du bliver flad på batterierne og let tager på i vægt.

Slankeprogrammet er udviklet af Fit-all