Gå til hovedindhold

Skyhøj forbrænding på kort tid

4 x 15 minutter om ugen er nok til at holde din forbrænding på højpunktet. Det lover personlig træner Anna Bogdanova i sin bog `Skyhøj forbrænding`.

Få skyhøj forbrænding 

Bogen "Skyhøj forbrænding" gør op med myten om, at alle skal træne på samme måde, og at træning skal tage oceaner af tid for at opnå synlige resultater. Personlig træner Anna Bogdanova mener derimod, at sølle 4 x 15 minutter om ugen er nok til at holde din forbrændning på højdepunktet.

Bogen er overskueligt opbygget med masser af praktiske råd til, hvordan du skal gøre, så det er bare at gå i gang.

Bogen arbejder ud fra 5 forbrændingstyper:

Type 1: spiser lidt, træner lidt, har dårlig energi og ondt i kroppen.

Type 2: spiser lidt, træner meget, er udmattet, har vægtudsving, voldsomme anfald af sukkertrang.

Type 3: spiser tilpas, træner tilpas, mangler motivation, har 1-2 kilo for meget, muskelspændinger, småskavanker.

Type 4: spiser meget, træner meget, mangler restitution, har overdreven appetit, har inflammation i kroppen.

Type 5: spiser meget, træner lidt, er overvægtig, mangler energi har ingen tro på at formen kan blive bedre.

Bogen har en guide til at finde ud af, hvilken type man præcis er – og derefter kan man trin for trin følge bogen plan og opnå bedre forbrænding, energi og overskud.

Bogen indeholder også en ny tilgang til træning - mere kvalitet og mindre kvantitet. Dvs. en mere kritisk tilgang til hvilke øvelser man skal lave og hvor længe man skal være i gang for at få resultat.

Køb bogen `Skyhøj forbrænding´ her