Gå til hovedindhold

7 simple slanketips

Sådan taber du dig med 7 enkle tips: Spis, giv dig tid, drik vand og værn om din søvn.

Sådan taber du dig med 7 enkle tips

 

1. Spis dine måltider

Lad vær med at springe måltider over. Du taber dig ikke ved at sulte dig selv og springe måltiderne over. Derimod sker der det, at når du ikke indtager føde, daler din forbrænding.

2. Giv dig tid, når du spiser

Det tager cirka 20 minutter fra maven bliver fuld, til hjernen finder ud af, at du er mæt. Så spis langsomt. På den måde kan du bedre mærke, hvor meget du har plads til i maven.

Gå en tur og tab dig.

3. Bliv mæt i suppe

Lav en mager suppe til forret. Det mætter og gør, at du ikke kan spise så meget til hovedret.

4. Drik vand til

Drik vand til din mad. Så bliver du hurtigere mæt.

5. Værn om din nattesøvn

Mangel på søvn påvirker niveauet af hormoner, som kontrollerer appetitten. Så hvis du har en dårlig nat, vil du spise mere dagen efter.

Hurtig sank med 3-dages træningsprogram.

6. Team op med en ven

Det er lettere at slanke sig, hvis man har en anden person at støtte sig op ad.

7. Udskift slikskålen med frugtskålen

Lad kun sunde madvarer ligge fremme på bordet